Diensten

Krijg ik vooraf een demonstratie?

U ontvangt een vrijblijvende gratis demonstratie. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder!

 

Hoeveel tijd kost het om een maatwerk softwarepakket te ontwikkelen?

Het tijdsbestek van de ontwikkeling van maatwerk verschilt tussen een dag en een paar jaar. Naast kant-en-klare software, leveren wij u het zeer gedetailleerde maatwerk. De benodigde tijd hangt dus af van de complexiteit van het maatwerk. U krijgt, nadat u uw wensen hebt aangegeven aan onze BLACKSOFT specialist, een tijdsindicatie.

 

Wat houdt maatwerk in?

Wij begrijpen dat ieder bedrijf een andere bedrijfsvoering hanteert, ongeachte welke sector/branche. Wij zorgen ervoor dat uw ideeën en wensen zo optimaal mogelijk samensmelten in een persoonlijk maatwerk BLACKSOFT softwarepakket.

 

Kan BLACKSOFT ook mijn eigen ideeën integreren in een BLACKSOFT softwarepakket?

Wij streven een samenwerking na waarbij een oriënterend gesprek om uw wensen en ideeën te bespreken de basis vormt. Wij zijn al 20 jaar zeer ervaren en actief in diverse branches. Om deze reden is vrijwel alles mogelijk bij ons. Daarnaast maken al onze softwarepakketten gebruik van dezelfde basis, waardoor wij ons kunnen richten op specifieke wensen bovenop de basis.

 

Hoe verloopt de overstap van mijn bestaande applicatie naar een BLACKSOFT softwarepakket?

Wij hebben al meer dan 20 jaar ervaring met het converteren vanuit BBx, MAI Business BASIC, PRO/5 of Thoroughbred naar ProvideX. gedegen stappenplan, waarbij de veiligheid van uw database hoog in het vaandel staat.

 

Werkt BLACKSOFT op afstand of op locatie? En wat zijn de voorrijkosten?

Onze specialisten werken op locatie én op afstand. Wij komen bij u langs voor een oriënterend gesprek en bespreken uw wensen. Daarnaast leveren wij het complete softwarepakket bij u af en nemen we samen de applicatie door. Zo kunnen we u optimaal van dienst zijn en hebt u de mogelijkheid om direct vragen te stellen. Wij hanteren een tarief van 40 cent per km aan voorrijkosten.

 

Hoe worden updates gerealiseerd, na aanschaf van een BLACKSOFT softwarepakket?

Indien u, net als ons, in de Cloud werkt, kunnen wij met één druk op de knop een update in uw BLACKSOFT applicatie realiseren. Zo blijft u altijd up-to-date en u houdt kostbare tijd over voor uw andere bedrijfshandelingen.

 

Hoe verleent BLACKSOFT support?

Wij verlenen u support op afstand én indien gewenst op locatie. Op afstand kunt u gebruik maken van onze klantenservice, downloads en onze Chatbot. Support op afstand vindt direct plaats via VPN, Remote Desk Top, VPN client etc. Tevens is BLACKSOFT dealer van Teamviewer zodat wij te allen tijde uw scherm kunnen overnemen. BLACKSOFT is 24 uur per dag bereikbaar per e-mail en is telefonisch bereikbaar op werkdagen binnen kantoortijden (tussen 9.00 en 17.00). 

 

Welke kosten kan ik verwachten na de aanschaf van een ERP-softwarepakket?

Wij hanteren een onderhoudscontract, deze bedraagt jaarlijks 12% van de aanschafwaarde. Voor deze bijdrage ontvangt u updates en dergelijke aanpassingen aan uw softwareapplicatie. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om, in plaats van een onderhoudscontract, support te bieden op aanvraagbasis. Dit is bijvoorbeeld gunstig als u denkt weinig updates of aanvullende maatwerkopdrachten zal behoeven in de toekomst. Onze medewerkers geven u hier graag advies over.